Svátek

Svátek má Ivona

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

 

Cena a kvalita vody

cena a kvalita vody na Znojemsku

 

W3

 

logo MAS

 

Navigace

Obsah

PODATELNA

Adresa pro doručování dokumentů v analogové a digitální podobě na přenosných technických nosičích dat:

Obecní úřad Nový Šaldorf – Sedlešovice, Nový Šaldorf 169, Nový Šaldorf – Sedlešovice, 67181.

Elektronické podání je možná prostřednictvím e-mailové zprávy podepsané zaručeným elektronickým podpisem a odeslané na elektronickou adresu podatelny podatelna.saldorf@post.cz nebo na technickém nosiči dat (CD, DVD, flash disk)

Další formou elektronického doručování zpráv je : datová schránka ID datové schránky w8bbugq nebo formou webových formulářů.

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

Ve dnech

Od..hod.

Do..hod.

Pondělí

8.00

17.45

Úterý

8.00

14.45

Středa

8.00

17.45

Čtvrtek

8.00

14.45

Pátek

8.00

13.15

 

Elektronické podání bez zaručeného elektronického podpisu se přijímá na elektronickou adresu podatelny:

podatelna.saldorf@post.cz .

Tato podání má informativní charakter, nepovažuje se za oficiální poštu. Následně po kontrole obsahu bude dokument předán do podatelny.Slouží spíše k poskytování běžných informací.

Seznam povolených formátů:

(podání musí zachovat uvedené přípony jmen souborů) :

  • formát *.txt (prostý text)
  • formát *.htm, *. html (hypertextový dokument)
  • formát *.rtf (rich text format)
  • formát *.doc, *.docx (soubory softwarového produktu Microsoft Word)
  • formát *.xls, *.xlsx (soubory softwarového produktu Microsoft Excel)
  • formát *.jpg (grafický formát)
  • formát *.pdf
  • formát *.txt (prostý text)
  • formát *.xml (Extensible Markup Language Document)

Přípustná velikost zpráv přijímaných pomocí elektronické pošty je do 10 MB. Je-li velikost dokumentu větší, je třeba předat jej na technickém nosiči dat (možno podat i poštou). Každý jednotlivý dokument se předává jako právě jeden soubor.

Příjem a zpracování elektronického podání

  • Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele obratem e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska jeho čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru, výskytu chybného datového formátu nebo počítačového programu, který je způsobilý přivodit škodu na informačním  systému nebo na informacích - "škodlivý kód". Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak odesilateli uveden konkrétní důvod.
  • Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby. Další postup je již stejný jako u běžného podání.
  • Elektronická podání zaslaná úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.

14. - 30. 3. 2019

Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - záměr č.3/2019 UNC stroj

Úřední deskaZobrazit více

11. - 27. 3. 2019

Veřejná vyhláška s návrhem opatření obecné povahy

Úřední deskaZobrazit více

27. 2. - 29. 3. 2019

Veřejná vyhláška - správa daní a poplatků za komunální odpad Magistrát města Brna

Úřední deskaZobrazit více

20. 2. - 31. 3. 2019

Oznámení o zveřejnění rozpočtového hospodaření dle zákona č.250/2000 Sb., zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění

Úřední deskaZobrazit více

30. 1. - 10. 8. 2019

Oznámení o přerušení provozu mateřské školy

Úřední deskaZobrazit více